ugyvedblog.admin 2008.06.10. 23:28

Barátnőm azt mondta, üres az oldalam 8-) Hát, az az igazság, egyelőre örülök, hogy regisztrálni sikerült na meg megtalálni az alapbeállításokat. Mindenesetre más blogjába már sikerült belefecsegnem :)

A mai nap nem indult valami izgalmasnak, de délután kezdett jól alakulni. Találkoztam egy kedves ismerősömmel (nevezzük A.-nak, szerintem egyetért majd, ha ennyire felfedem az inkognitóját...) kiönthettem neki azt a sokmindent,ami nyomta a lelkemet. Nagyokat hallgatott, néha nevetett (talán nem ki... :) és szokás szerint elszórta a "jókor jó helyen" megjegyzéseit :) Érthetőbben: ő egy pasi, akinek (mindíg) jól kipanaszkodhatom magam az aktuális pasifelhozatalról...

Aztán este a szokásos kutyaséta az én Borcsámmal (majd rakok fel képeket Róla, így nagy R-rel:) Kicsit bandáztunk, szocializálódtunk  kicsit mindketten...ránkfér....De ki ne hagyjam kis családom 3. tagját, a Macskát....szintén nagy M...majd az ő képét is jól bemásolom....

Este vacsi az ágyban (akár a barátnőm, szinglimódra mindenhol eszem, csak az étkezőasztalnál nem....mert ott van szemben egy fal, amit nem túl kellemes nézegetni, tekintve, hogy a velem szemben lévő szék üres 8-) majd a Grace klinika folytatása...dr. Addison Los Angelesben....vegyes volt, egyszer vicces, máskor szomorú...még meg is könnyeztem kicsit....hiába, jobb a tv előtt pityeregni, mint nagy nyilvánosság előtt :-S


A bejegyzés trackback címe:

https://aranyhal.blog.hu/api/trackback/id/tr59513936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ugyvedblog.admin 2008.06.11. 10:23:03

..pedig mennyi blog van itt, ahova oda lehet tévedni.... :-P

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.11. 12:05:33

aki bekommentel valahová, erre számíthat...:P

ugyvedblog.admin 2008.06.11. 15:45:09

hát akkor kommentelgessünk egymáshoz :-P
bár én most épp magamhoz :-S

A 2008.06.11. 17:59:55

Hmmm.... "A" vagyok, ki jókor, jó helyen... Kinevetés kizárva :) "A"mikor hallgattam, gondolkodtam, s együttéreztem... "A"múgy nem vagyok pasi, inkább rok@... várom az új pasifejleményeket...

ugyvedblog.admin 2008.06.11. 18:30:08

Jókor jó helyen mint általában az A.-ok 8-) Nem vagy pasi??? Pedig teljesen olyan kinézeted van...legalábbis szoknyában még nem láttalak:-D

Fejlemények azok mindig vannak...de milyenek....völgy után hegy jön, azt mondják.....

A · http://www.digitello.eu 2008.06.14. 15:43:22

A(n)gyalok, Azon, Amilyen szoknyában lennék...Főleg hegyre fel...inkább mégis pasi :)
süti beállítások módosítása