ugyvedblog.admin 2008.06.12. 10:14

Nos, meg is van az első fejlemény 8-)

Kedves ismerősöm, nevezzük P.-nek :) Szóval P.-vel volt egy kis vitánk vasárnap egy szombati eseménnyel kapcsolatban. Végül azt javasolta, hogy majd szóljak, ha megbékéltem...Nos, mivel annyira még nem éreztem a békességet a szívemben, nem jelentkeztem...De ő tegnap írt egy sms-t, szó szerint idézem: "Meddig DUZZOGSZ még???" Így, 3 ???-lel....

Nos, a duzzogás szerintem egy óvodáskorban már lassan elmúló érzés, így 30 felé pl. én már nem is szoktam. Egyszerűen bunkó módon viselkedett és kész. Nem azt várom el ilyenkor, hogy naponta bocsánatot kérjen, de azt gondoltam, ismer már annyira, hogy egy ilyen mondattal nálam inkább visszafelé lépked....

Kedves A., vélemény?:-P

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyhal.blog.hu/api/trackback/id/tr59516047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása