Lassan 16 nap telt el azta, hogy egy általam jónak, kellemesnek és szeretetteljesnek vélt kapcsolatom a másik döntése okán véget ért. Még mindig azt gondolom (nem álomba ringatva magam, csak a tényeket végiggondolva, hogy nincs ennek még végleg vége. Erről korábban már írtam és csak a jövőben van megírva a végkifejlet...)

Amiről most szeretnék írni és másokba is lelket önteni, az az a módszer, ahogy letargikus esős vasárnapon valahogy mégiscsak erőre kaptam, melynek főszereplője Brigi barátnő, aki egy fantasztikus csaj...

Brigi nemhogy mellettem van jóban-rosszban, bármikor felhívhattam (pedig családja van, így nem én vagyok az élete középpontja) A legrosszabb talán a szombat este volt - vajon mekkora erő kellett volna ahhoz, hogy egy esős sötét novemberi szombat este az ember megfogja magát a hajánál fogva és kirángassa a depiből??

Brigi tehát "rámparancsolt", hogy az előző bejegyzésemben szereplő vágyvideót az ott leírt haszálati utasítás alapján nézzem meg...Ettől már elkezdtem jobban érezni magam, majd folytattam a rendrakást a lakásban (a feng shuit régen olvasgattam, és mivel sose szerettem a szigorú szabályokat, inkább az maaradt meg bennem az egészből, hogy a lényeg: egyszerűen érezzük otthon JÓL magunkat, kényelmesen, komfortosan, egyszóval úgy, ahová mindig jó hazatérni)

Sokat segített még, hogy reggel listát készítettem az aznapi teendőkről -  azt vettem észre ugyanis, hogy jó dolog az elhatározás, de ha az ember pl. ilyenformán gyűjti össze a gondolatait, az még hatásosabb) Nekem szerencsére ez is bevált, megajándékoztam az én kiskutyámat azzal, hogy szépen feldíszítettem a rattan kosarát (praktikus oka a szétrágás elkerülés volt...) Kis dolognak tűnik, de akárhányszor odanézek, melegséggel tölt el egyrészt az, hogy én csináltam neki (tehát beletettem a saját energiámat, erről később még beszélek) és megszűnt az aggodalmam, hogy egy nap arra megyek haza, hogy a több ezres rattanágy szét van rágva...

Ahogyan régen kész voltam az ilyen esős, borús napoktól, most éppen annak örülök, hogy képes voltam kikászálódni az ágyból és energikusnak érzem magam, főleg ha az egy héttel ezelőtti állapotomra gondolok vissza....brrrrr, délután ott tartottam, hogy aznap 2 egész gofrit sikerült lenyomnoma  torkomon...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyhal.blog.hu/api/trackback/id/tr391514917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása