Sokminden nem történt....bár kiderülhet a bejegyzés végére, hogy mégis :-D

Ha valaki megkérdezi mostanában, hogy mi van velem, mindíg az az első szavam, hogy "dolgozom", aztán jön, hogy sok munka van-e,és mindíg konstatálom, hogy igen...szerencsére...Még nagyobb szerencse, hogy ha elég ügyes vagyok, életem végéig legalább 2 pozitívumát élvezhetem a szakmámnak: soha nem lesz főnököm és soha nem leszek munkanélküli. Mondom, ha legalább annyi szerencsém van, mint mostanában...

Szóval, a héten mindennap elhatároztam, hogy írok, de mindíg ki voltam ütve :-D

Nos, kedden megyek a boltba - csak egy ártatlan csokit akartam venni. A bolt kapulajban van, de világos hely. Jön egy közepesen ittas cigányember, én boltba be, majd ki. Megállít. Valamit magyaráz, de érthetetlenül...Mondom neki, hogy ugye nem jósolni akar?! Mondja, de, meg hogy én honnan tudtam. Mondom, nem tudom. (megjegyzem, nem ez az egyetlen meg nem magyarázható esemény az életemben...) Utána jön a kéréds, hogy mennyi. Mondom, 500 Ft-nál nem vagyok hajlandó többet adni. Jó, megegyeztünk :) Cigánykártyát előhúzza a zsebéből, megkeressük a legközelebbi nagyméretű kukát, majd elkezdjük kirakni.(én nem először csináltam ilyet...) Végülis általános dolgokat mondott, hogy én mire vágyom (10 emberből 10 arra), aztán hogy mit gondolok, ha minden szerencsés tulajdonsággal fe vagyok ruházva, akkor miért vagyok egyedül?

Mondom neki, hogy ez egy hosszú történet lenne...Végül nem nekem kellett ezt a nehéz kérdést megválaszolnom, jött az az autentikus helyről: "Meg vagyok átkozva..." Azt hiszem, ez egy igen gyakori megjegyzés jóslás közben :)  Mondom neki, de gondolom leveszi ötezerér'. Mondja, leveszi, de nem 5, hanem 10. Mondtam neki, hogy most elmegyek, de ezen még elgondolkodom egy kicsit...

Hát azóta is... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyhal.blog.hu/api/trackback/id/tr89529801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De_Angelina 2008.06.20. 11:00:30

Hm.....a valóban jó cigányjósok személyre szabott dolgokat mondanak és nem általánosságokat. És vigyázni kell velük, mert valóban meg tudnak átkozni, amit aztán felajánlanak, hogy le is vesznek rólad...vagy nem.....vagy már minden szavukat elhiszed a végén és madzagon rángatnak...
süti beállítások módosítása