...könyvcím...a múltkor voltam egy antikváriumban és kilógott a többi közül...Na jó, azért a pszichológia tagozaton volt, annyira nem véletlen, hogy megtaláltam....

Már a vége felé tartok, de lehet, hogy elölről kell majd kezdenem :) Ma azt a részt olvastam, hogy vannak "drágakő" férfiak...Igen, igen, drágakő. Hát ők azok a pasik, akik elsőre (másodszorra, harmadszorra) unalmasnak látszanak, de ha megfelelő hangulatban kinyíl(hat)nak, akkor a nőcinek világossá válik, hogy mire bukkant és jól megtarthatja :)

Merthogy azt írja a könyv (hát igen, szerintem igaz) hogy a mai felgyorsult világ arra tanít minket, hogy a legkevesebb információ alapján döntsünk. Csajszi elmegy a randira, pasi épp nem valami happy, és kész, sztorno, leírja...Közben meg tényleg lehet, hogy csak rossz passzban volt vagy épp nem az a típus, aki ledarálja az életét az első randin. Meg kell mondjam, én is sokszor beleestem ebbe. Hogy jól döntöttem-e, az ugyebár nem derült ki, de a megérzéseimre hallgattam,mint mindíg. Mindenesetre megfontolondó és igaz is lehet sokszor.

Tegnap fel is regeltem egy társkerire. Mint "új hús", kaptam vagy 20 levelet (ami pár nap múlva napi 2-3-ra fog redukálódni persze). Mondanom sem kell, ebből 1 (!) volt olyan, amire érdemes volt válaszolni - azaz nem, volt egy másik is, ahol egy 52!!! éves pasi gondolta, hogy ő nekem, s én neki. Írtam, hogy azé' ez egy kicsit sok nekem....De hibáztam, mert nem írtam megszólítást, s ezért le lettem torkollva...Rögtön az első nap...

A többi levél nem volt semmi extra, inkább csak olyan semmilyen...Sablonos, semmitmondó...Szeretek olvasni, túrázni, komoly kapcsolatot keresek...Jójó, de akkor mi is van? Azaz, van valami? Nekem elég lenne 2 mondat, de legyen eredeti...

Mint az itt olvasható - idézek:

"Szia39ev_185cm_80kg_pestif_haj_b_szem__Szeretnelek_megismerni_teg
ed_Puszi"

Ilyenkor írják ki a hírcsatornák, hogy "kommentár nélkül"...

Ui: Azért gondolkodom...a pestif_haj az ugye fekete? :-P

Legközelebb folytatom hasonló kis életszagú történetekkel....

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyhal.blog.hu/api/trackback/id/tr67524550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása