ugyvedblog.admin 2009.11.11. 19:17

Uhhhh....

Nagyon vegyes napom volt...gyakorlatilag nagyon össze vagyok kuszálódva. Ma úgy és olyan mélyen beszélgettem szegény öreg nagymamámmal, mint még soha és annyi (szomorú) dolgot tudtam meg a múltammal kapcsolatban, hogy az egy elefántnak is sok lett volna...Tény, hogy ezeket más már nem is mondhatta volna el, hiszen 30 éves vagyok és összesen 3 tagú a családunk, ez így van már sajnos 7 éve...

Régóta éreztem, hogy ezt a "családi balsosrsot" nekem kell megtörnöm...nem normális dolog szerintem, hogy minimum a nagymamákig soha senki nem volt boldog; lényegében az egyik része a nagycsaládnak családban élt, de magányosan, a másik része pedig azon kívül, szintén magányosan és boldogtalanul. Szegény nagymamám ma meg is jegyezte, hogy "születhettél volna jobbb helyre is..." - hozzátette, hogy ezt viszont senki nem választhatja meg. Egyszerűen hihetetlen, de igaz, hogy micsoda családi mintákat viszünk tovább, az emberek nagy része tudattalanul, azaz fogalmuk sincs, miért választanak pl. évekig rosszul, válnak el többször - sokan hárítanak a "világra", a fogyasztói társadalomra meg mindenféle jelentős, de az életünket sokszor nem meghatározó dologra.

Ki választ kit? Egyes vallások azt mondják, igenis a gyerek választja meg, hova születik le. Ha ez így van, akkor nekem azért kellett ide leszületnem, hogy sok-sok évtized után végre valaki megtörje ezt a boldogtalanság-láncot és megerősödve előbb-utóbb valódi családot alapíthasson valódi érzelmekkel, őszinteséggel és minden jóval, ami a családról boldogabb pillanataimban eszembe jut... 

Most örülök is és egyben szomorkodom is, hiszen szörnyű ilyen családi történeteket hallani, ugyanakkor az a fejlődés, amin elindultam nagy részben csak úgy oldható fel, ha tudom, mivel kell szembenéznem, hiszen (egyedüli gyerekként ráadásul) cipelem magammal ezeket a terheket. Át nem engedve magam a  depizésnek találtam ezt a videót. Csernus paródia Gálvölgyi módra, csak erős idegzetűeknek :)

https://www.youtube.com/watch?v=N0IV4f9KAjc

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyhal.blog.hu/api/trackback/id/tr611518540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása